poniedziałek, 27 stycznia 2014

*232 mój pierwszy vlog





15 komentarzy:

rejka pisze...

nie ma się co wstydzić,
masz śliczny głos i talent w łapkach ;)

JohannaK pisze...

Świetnie Ci poszło :) Jeszcze z dwa filmy i będziesz tryskać pewnością siebie ! ^^ A kubek genialny. Mi ręce pewnie by się masakrycznie trzęsły przy malowaniu :) ..ale i tak muszę spróbować kiedyś

dominika śliwka pisze...

rejka <3 :)

JohannaK - wypróbuj mazaki..są świetne. Kiedyś kupiłam farby do ceramiki w słoiczku, więcej babrania niż efektu.

JohannaK pisze...

kupię je na 100% :) Tylko poczekam do wypłaty :D

paulina jeziorska pisze...

Więcej pewności, jesteś kochana! :) Bardzo mi pomogłaś, bo niedawno szukałam takich pisaków w internecie, a dzięki Tobie już je mam w dłoniach. Poza tym, cudnie się ogląda proces powstawania takich ładnych rzeczy!

dominika śliwka pisze...

Misha Mel - dziękuję :-) będzie więcej

Paulina - cieszę się i życzę powodzenia w tworzeniu :-)

nieskończony obraz pisze...

Naprawdę jest powód do dumy. W filmie powiedziałaś wszystko co trzeba wiedzieć by wykonać taki kubek. Wyzwanie to zrobienie projektu równie ładnego jak Twój. Cieszę się że w końcu jest coś do ozdabiania ceramiki czego nie trzeba wypiekać.
Gratuluję i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

świetny filmik! mam te pisaki, jednak po myciu w ciepłej wodzie część się zmyła, nie wiem co robię źle :( kubki schły 4 dni.

dominika śliwka pisze...

mój się trzyma i nic nie zmywa. Może źle odtłuściłaś?

Anonimowy pisze...

Możliwe.. tak czy siak instrukcja wspaniała :)

eight eights pisze...

operator zgłasza gotowość do następnego nagrania ;)

dominika śliwka pisze...

Musimy zgrać kalendarze :)

Unknown pisze...

Zainspirowałaś mnie tym vlogiem totalnie. Mam nadzieje, ze więcej takich postów dodasz, a ja tymczasem jestem bardzo zainteresowana zrobić własny kubeczek:) Ciekawa jestem tylko po ile w empiku zapłaciłaś za te mazaki? Bo nie wiem czy warto.. Pozdrawiam!

dominika śliwka pisze...

Hej papugo :-) jeden mazak to cena 11.99 :-) są bardzo wydajne więc myślę, że warto

Anonimowy pisze...

niezwykłe.