sobota, 26 stycznia 2013

*164


Wczoraj 25.01.2013 odbyła się obrona mojej pracy dyplomowej "Astromedunautaza". Na pracę składała się instalacja około pięćdziesięciu meduz i projekcji lewitującego astronauty + muzyka
(na zdj. mój promotor prof. Wiesław Smużny i ja) 

Dziękuję wszystkim, którzy: pomagali, wspierali, robili ciepłą herbatę, sklejali, podwieszali ze mną ekran, przywieźli dobre amciu, przyszli na obronę, dali tulipanka, dotykali meduzek, odwieźli do Gdyni.. itd.

Ostatni tydzień był ciężki.. podróż do Torunia w sobotę i powrót, niemiły poniedziałek..i znów podróż do Torunia, montaż instalacji do 23, wtorek pobudka i dłuuugie 40min do Obi..dwa ciężkie zwoje papieru, montaż ekranu (straszneee papierowe 5x3m)..podwieszanie meduz do północy, powrót do akademika, taksówka na dworzec, środa pociąg o 2 w nocy do Gdyni...śmieszny gruby pan w przedziale "ale pani chrapie.." ;)..2h snu, zakupy..czwartek, pakowanie...podróż z Pawłem do Torunia, montaż meduz do 23.. akademik, kanapki, kryzys o 3 w nocy, piątek stres, stres, duuużo stresu.. mój drżący głos przy prezentacji pracy..ale potem już lepiej.. dosyć miły egzamin.. pakowanie, obiad...powrót do gdyni... i po wszystkim.. uf

Jestem już w Gdyni i niestety nie odpoczywam.. pracuję. Dużo się teraz dzieje i nie mogę pisać... ale zmierza ku dobremu :-) 

Wrzucę niebawem więcej zdjęć!

Kocham meduzki!

10 komentarzy:

Bebe pisze...

Gratulacje!
Nie wiedziałam, żeś podopieczną prof. Smużnego :) Stare kąty!

p.s. chyba dobrze, że się dzieje. Po takim projekcie najstraszniejsza jest zawsze ta dziura niemocy. Powodzenia!

wersjatestowa pisze...

świetnie się zapowiada i klimat się robi wnętrza i zdjęcia od razu w dechę! Mogę wiedzieć w jaki sposób zostały wykonane meduzy i z czego, bardzo, bardzo ładnie!

dominika śliwka pisze...

Dziękuję.
:-)

meduzy z tworzywa/plastiku poddane obróbce termicznej

Magda pisze...

Było cudownie :))

Aurora pisze...

Wow, jesteś wielka :D GRATULACJE :D

dominika śliwka pisze...

Auroro! Jestem mała i niska ;) Dziękuję za miłe słowa

Anonimowy pisze...

A JA BYŁAM W CZWARTEK W CSW I ROZGLĄDAŁAM SIĘ ZA TWOJĄ INSTALACJĄ, ZROZUMIAŁAM Z KTÓREGOŚ POSTA, ŻE TO JUŻ, A TO JESZCZE NIE:) OD NIEDAWNA TU JESTEM. ZOSTAJĘ. GRATULUJĘ, GRATULUJĘ, GRATULUJĘ!

dominika śliwka pisze...

Niestety nie udało się w csw / z przyczyn niezależnych ode mnie. Pokażę jeszcze tą pracę w Toruniu, ale o szczegółach będę informowała wcześniej. :-)

tutturutu pisze...

Cieszę się. Że już po i że dobrze poszło :)Śliwka!!!! wolność!!!!
Poza tym urocze foto :)

dominika śliwka pisze...

:-) jeszcze do mnie nie dotarło

Dziękuję Marysia za te kilka sekund w czwartek :*