środa, 16 października 2013

*204

Jesień to zdecydowanie mój czas.. mogę nie chodzić do kina, nie spotykać się ze znajomymi, tylko zaparzać kolejną herbatę, ostrzyć ołówki i rysować.

/////

Zaniedbałam/opuściłam nochale..ale notuję pomysły i szkicuję...z nadzieją, że kiedyś zaleją tego bloga. Naszły mnie też pewne reflekcje z nimi związane i strasznie się cieszę, że w ten sposób udało mi się zawrzeć okres studiów (te z lat 2010-2011). Dla mnie każda ilustracja nosi w sobie taki ładunek treści i emocji, których nie oddają żadne zdjęcia.

9 komentarzy:

Aurora pisze...

Piegi, rude włosy i ... jeszcze ten sutek :P super! :D

eight eights pisze...

świetna, taka baśniowa i taka jakby słowiańska

mvonlonski pisze...

Czy inspirowałaś się jakimś zdjęciem Mirandy Kerr? Bardzo podobne oczy. I rudy! <3

dominika śliwka pisze...

Tak :-)

dominika śliwka pisze...

@eight eights Tak. Słowianki są najpiękniejsze! :D

zuź pisze...

te ostatnio tworzone przez Ciebie panienki są cudne, ale czekam z utęsknieniem na nochale! <3 :)

dominika śliwka pisze...

Zuzia..ja też czekam! :)

Unknown pisze...

Na prawde bardzo ładna i zmysłowa praca. Ciekawie obrabiasz swoje obrazki, może dodasz kiedyś na bloga jak to krok po kroku robisz?:) Pozdrawiam!

dominika śliwka pisze...

Przy tej pracy taki był zamysł.. by stworzyć gifa animowanego z etapami powstawania pracy, ale jak usiadłam i zaczęłam kolorować to się w tym tak zatraciłam i w połowie pracy stwierdziłam, że sztuczne kasowanie warstw nie będzie uczciwe..i fajne. Ale postaram się stworzyć coś takiego :-)