czwartek, 3 kwietnia 2014

*247 marzec
















4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetne fotki! :)

Unknown pisze...

Bardzo ładne zdjęcia. To drugie wyszło super:) W ogóle sprawiasz wrażenie bardzo miłej i sympatycznej osoby! Ciekawa jestem jakiego filtru używałaś robiąc zdjęcia, bo mają bardzo przyjemną dzięki niemu atmosferę! Pozdrawiam!

floweryelephant.blogspot.com - Jakbyś miała czas i chwilkę i mogła zajrzeć ocenić moje rysunki to byłoby mi bardzo miło, bo opinia każdego jest dla mnie bardzo cenna i dobra rada, a twoja byłaby szczególnie ważna:)

dominika śliwka pisze...

Dziękuję Joanno :) moja stała bywalczyni ;-)

Zuzia..używam różnych instagramowych najczęściej Amaro i kilka z vasco cam ale nie pamiętam nazw :(


Unknown pisze...

Dzięki za odpowiedz:) I ja też jestem stałym bywalcem! Z niecierpliwością czekam na każdy post:) Pozdrawiam!