czwartek, 12 marca 2015

*295




Sailor..someone who never be mine...

8 komentarzy:

rejka pisze...

ale czad! ;)

dominika śliwka pisze...

Dziękuję rejko :-)

wersjatestowa pisze...

fajne, fajne :)

petra bluszcz pisze...

Wiem, czyje oczy mógłby mieć. Marynarz, który nigdy nie będzie mój... Płakać mi się chce, bo ta grafika bardzo dobrze obrazuje jakiś tam głęboko ukryty przed światem skrawek mojej duszy i człowieka, którego znałam, a którego już nie ma. Dziękuję :)

dominika śliwka pisze...

wersjo testowa - dzięki :)

petro - jestem zaskoczona jak wiele ludzi interpretuje tą ilustrację w ten właśnie sposób.. i inne, chyba pierwszy raz "poruszyłam" tak ludzi i to jest niesamowite

slovvianka pisze...

wypas

Kamila Stankiewicz pisze...

oj to mnie wzruszyło!

dominika śliwka pisze...

dziękuję słowianko

lavandula: najlepszy komplement jaki mogłam usłyszeć